...

...
Jag älskar dej mamma , men vad ska jag ta mej till?
Ingen förstår mej , det känns som jag är mitt i bland folk och skriker men ingen
hör mej.
Jag har ingen jag kan prata med när jag mår skit.
Du har redan offrat för mycke för mej genom åren och nu är det min tur.
Men jag vet inte hur jag ska gottgöra dej.
Det ända jag vet att du är världens bästa mamma.
Det är faktiskt tack vare dej som jag faktiskt existerar.
Du gör allt för att jag ska må bra.
Du kommer alltid oavsett vad som hhänder kommer du alltid finnas i mitt hjärta.
Där kan inte något hindra för att det inte ska stå kvar.
Ingen fröken som kan sudda bort ditt namn på bänken/skåpet.
Ingen våg som kan spola bort det på stranden.
Inget tvättmedel som kan ta bort det i tvättmaskinen.
Du sitter säkert i mitt hjärta.
Du betyder allt för mej mamma , och du får ALDRIG försvinna!
Om du försvinner vet jag inte vad jag ska göra , kommer inte kunna andas inte kunna göra någonting.
Jag kommer inte kunna leva.
När vi bråkar så gråter jag floder.

Jag älskar dej obeskrivligt mamma!<3


...

Jag älskar dej syster , du är den absoluta bästa systern.
Jag mår bra när jag är med dej.
När jag får uppleva saker med dej ... alla minnerna med dej är mysiga, roliga.
Skulle aldrig kunna uppleva så osagoligt.
När vi bråkar kan jag dö i sorg för du är min bästa vän!

Jag älskar dej syster!<3


...
Jag älskar dej brorsan , du gör mej glad.
När du går förbi mej och kanske med mina kompisar är jag stolt för att vara din
lillasyster.
Jag skulle aldrig skämmas över dej för du är min bästa vän.
Har varit med mej ända sen jag föddes.
Minnerna med dej är så roliga , mysiga och mycket mer!
När vi bråkar vet jag inte vad jag ska ta mej till.


Jag älskar dej brorsan!<3


...
Jag älskar dej pappa , men jag förstår inte på dej ibland.
Men jag uppskattar allt du gör för mej.
Minnerna med familjen och dej är underbara!

Jag älskar dej pappa!<3
(bokstavligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0