Fitt ont i halsen *!!!

Tjaaa , just nu håller jag på och städar mitt rum -.-' och lyssnar på fest hos mange, vill du ligga med mej då?
och några till , varför jag städar?
För vi ska typ ha gäster idag :DD
Men efter jag har städat ska jag vara med allra bästa vännen Vendela.!!!
Har längtat efter henne som  fan! Så det ska bli kul.
Asså jag har sjukt ont i halsen så jag typ hosstar och drogar halstabletter!
Inte så kul:/
Igår var jag sjuk , gick inte till skolan kolla typ bara
på film hela dagen sen vid 17.00 -00.00 satt jag vid datan och kolla på film:D
Sen somna jag tidigt för hade inte sovit så bra när jag var sjuk på natten till fredagen.
Gästerna kommer typ åka hem vid 1.00 kanske , men jag ska ta det
ganska lungt eftersom jag inte mått sådär jättebra:/
Men nu ska jag hoppa in i duschen , vi hörs sen puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0