Herregud...

Tjena babes!
Idag mår jag sådär, jag var i skolan på tekniken och matten. Matte lektionen idag gick superbra! Gjorde jätte många tal och fick berömm av min lärare..duktig tjej här!!
Sen efter det så mådde jag sjukt illa och gick hem och sov en stund, sen spydde jag..varför?!
Förutom tråkiga skolan och massa pluggande så har det väll inte hänt så mycket! Men jag kan ju säga så här i början var du ballt utan b, nu är du verkligen kingen utan k. Jag fattar inte hur du kan sjunka så lågt?! Du gräver upp massa problem sen lägger du över dom på mig så jag får skiten, jag fattar inte hur du tänker! Jag offra två av mina närmsta vänner pga dig, och som tack en kniv i ryggen, riktigt lågt! Säg inte allt i sista sekunden, för allt kommer på en gång.. du fattar inte att jag mår dåligt av det. Du vet att jag har haft jobbiga tider och så ena sekunden så är vi bästavänner och nu.. GLÖM DET!! Jag säger skriver inte det här för att skälla på dig, jag skriver det till dig för att du ska förstå att jag plågas av det. Jag kan inte bara tänka på er hela tiden, jag måste få tid att tänka på mig själv.
Återgå till mig, det är lov snart,vilket ska bli jätte skönt! Jag ska åka till Nyköping och hälsa på min morfar och mormor! Eftersom morfar inte mår så bra så vill jag åka dit och träffa dom medans jag kan! Jag kanske blir borta 2-3 dagar! Jag lovar att jag ska börja blogga mera nu!..hmm vad mer..? jag tror jag ska ta en skön och varm dusch och sen äta middag med familjen, sen blir det en lugn kväll. Ska lägga mig i sängen och kanske läsa något!
Förresten så fyller min syssling år idag↓... hon blir 17 år - Ett stort grattis till dig snygging!
Ni får ha en bra kväll,så hörs vi imorgon!
Kramis♥♥
Personer som betyder så himla mycket för mig och som jag saknar!!↓
Min älskling - Rebecka!♥♥
Min superfina groda - Josefine!♥♥
Min snygga bebis - Felicia!♥♥
Min babe - Fanny!♥♥
Och massa andra, men ni är dom som alltid kommer först - Kärlek till er brudar!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

älskar dig babeEEEEE

2012-04-02 @ 19:15:00
URL: http://mipay.blogg.se/
Postat av: jossan

jag saknar dej & du betyder asmke, älskar dig paddan <3<3

2012-04-02 @ 19:20:36
Postat av: Felicia

Naw love u älskling <3

2012-04-02 @ 20:06:18
URL: http://feliciaroutola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0