Långt inlägg!

Hej alla babes!♥
Jag sitter och funderar på om jag ska lägga ner min blogg!
Jag spendrar typ ingen tid på den, antingen ska jag försöka att
lägga ner mer tid på den och fixa med den. Eller så lägger jag ner den helt!
Vad tycker ni mina fina läsare? Skriv gärna till mig :)
Dom senaste veckorna har jag inte gjort så mycket, gått i skolan, vart med kompisar, sovit, vart sjuk.. ah! Samma gamla vanliga! :(
Men jag måste verkligen lägga min tid på skolan, tyvärr! :/
Men mina omdömen ser inte så roliga ut.. och om man vill komma in på ett gymnasium måste man ha bra betyg, och då måste man börja ta det här på allvar.
På torsdag har jag ett viktigt so prov som jag måste träna på redan i förväg, så jag börjar redan imorgon!
Jag tror att det är bättre att träna små tillfällen än att träna stenhårt dagen innan.
Hur som helst så mår jag ganska bra, men maja däremot är sjuk :/.. det är ju inte så kul!
Men jag är verkligen taggad för hennes inflyttningsfest! Det ska bli superkul, det kommer typ 20 personer och vi ska ha föräldrarfritt, så jävla nice! Hon är typ ororlig för att det ska bli tråkigt och att det ska bli bråk! Men vafan fester är ju gämt roliga, och bråk blir det ju nästan alltid. Jag ska komma till henne lite tidigare för att vi ska ha "förfest" hemma hos henne innan alla kommer, men jag berättar mer om det när det närmar sig!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta, sen blir det nog tv med familj! :)
Ska gå i säng tidigt idag satt jag är utvilad, för jag har inte sovit så mycket på sista tiden, så det är nog bra för ryggen osv!
♥Puss älskade läsare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0