Musik + taggad = Jätte glad tjej hej!! :D

Hej babes!♥
Just nu har jag typ städat mitt rum, inte så jätte kul men det behövdes kan man säga!
Så efter ett hårt arbete med rummet så tänkte jag ta en dusch, super skönt!
Efter det tror jag att jag ska packa klart min väska, för jag ska ju till mami ikväll :D
Senare ska jag kanske träffa maja en stund.
Det är skola snart, och jag är verkligen inte taggad :/ .. jag har lixom matteprov på tisdag och so prov på torsdag, så jag måste verkligen plugga! Men jag har redan gjort en hel del på so:n så det är bara att jag läser på lite på antecklingarna! Sen tror jag att matteprovet inte är så svårt, men jag tänker gå igenom lite imorgon kväll på det vi har jobbat med.. tror att det blir bra!
Jag börjar dansa snart igen, superkul och är verkligen taggad! Jag tänker börja på samma ställe, och likadan dans!
Jag känner mig stel i kroppen fortfarande, ryggen värker jätte mycket! Så jag får börja lite försiktigt.
Jag har börjat gått ut långpromenader, och det går ganska bra!
Bloggar sen, jag lovar!
Puss älskade läsare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0