Josefine & Felicia <3

Hej bloggisen!
Igår var jag hemma från skolan för att jag mådde illa, men senare på eftermiddagen så mådde jag bättre så jag drog till maja, och sen träffade vi världens bästa tjejer!
Två sjukt söta tjejer som heter Josefine och Felicia, i min ålder.
Jättesnälla och roliga. Det måste göras om, älskar er så sjukt mycke mina änglar!!
Ikväll ska mina kompisar komma hem till oss, mysigt att träffa dom igen!♥
min ena älskling Josefine! <3
Min andra älskling, Felicia <3
måste träffa er snart igen baby´s!
en annan fin tjej som jag absolut måste vara med..
Hon den fina tjejen i ljus biege färg, älskar dig vännen! <3<3
'
bloggar senare, puss♥

Kommentarer
Postat av: Vendela

Aww..Detsamma, älskar dig sjukt mycket bby!:*<33

2012-01-31 @ 22:52:25
URL: http://nyrenwendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0