Rebecka Järvinen!

Åh gumman, jag vet inte vart jag ska börja.
Mina tankar kring dig är för många/starka så kan inte skriva ner dom.
Du är bara för underbar hjärtat.
Du får mig att känna mig så stark, och du ger mig hopp när jag mår dåligt, och tröst när jag är ledsen.
Du är ängeln som kom ner från himelen ner till jorden, utan dig här i livet... då finns det ingen mening.
Du och jag hand i hand föralltid.
Du kan ringa till mig och prata om allt, för jag vill lyssna och hjälpa dig genom livet.
Du är stark.
Du är vacker.
Du har ett hjärta av guld.
När jag började lära känna dig, har allt gått så mycket enklare.
När jag lära känna dig, fick du genast en stor plats i mitt <3.
Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0