Vemdalen nu då :D

Hej alla sötnosar!
Jag befinner mig i Vemdalen just nu, så det är därför jag inte kunnat blogga!
Mobilblogga kan man ju alltid göra, men det har jag inte tänkt på! ;)
Resan hit gick jättebra. Vi åkte först 3 timmar sen stannade vi på hotell en natt, super mysigt!
Sen fortsatte vi att åka dagen efter, det tog också cirka 4 timmar.. om man räknar med hur länge vi letade efter vår stuga! typ sjukt jobbigt -.- (jag ska försöka fixa bilder imorgon)
Hur som helst så sitter jag nu i vår lilla stuga och bloggar,lyssnar på musik,dricker cola och typ spelar nåt spel på mobilen C:  så himla nice!
Jag är sugen på och sätta på en film nu!
Vi hörs babes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0